josefinefrisk

Alla inlägg den 13 augusti 2010

Av josefine frisk - 13 augusti 2010 23:41

shoooo!!

Nu sitter jag vid majjas dator o gör ingenting eller jo jag sitter förväntansfullt o väntar på att majja skaa komma ut o visa vad fin hon blev i sina nya kläder:P

ojj nu kom hon och hon blev jätte fin!!:D

idag har vi vaxat benen o hon har blekt mitt hår o hon har tunnat ur mitt hår med min urtunnings kam (:

o sen har vi suttit vid datorn o sen ska vi göra snisiktsmask :D:D:D:D

sen imorgon ska vi göra en annan" annsiktsmask" den vi ska göra idag är en riktig men den vi ska göra imorgon är en clerasil tvål typ^.^

sen ska vi kanske göra yoga och om vi inte gör det idag kommer vi göra det imorgon ^.^

det e roligt!

sen längtar jag till skolan då majja ska börja i min klass :D

sen ringde oscar mig från joels telefon förut o jag som e så nyfiken ringer juh upp o då säger han att han ringde för att han hade tråkigt för han och martin spelade tv-spel o jag var asrädd då han ringde för det e leskigt eftersom han aldrig har ringt mig förut o vi knappt smsar^.^

hahah aajaa sen fick ajag prata med joel för han o martin skulle spela fotboll o joel typ skrek för han gick in i en taggbuske...^.^

lite sjukt samtal JAAA!!XD

jag och majja hade en polly tävling förut o den gick ut på att vi skulle få inn så många polly i munnen som möjligt^.^

jag fick in 18 o majja typ 10 fast jag kunde dock nästan inte andas o höll på att kvävas/dö!!XD

fett leskigt var det med! och ja jag vet att leskigt inte stavas med e men jag tycker att det ska göra det så jag skriver men e!!XD

men ajaa!!:P

sen kom jag o majja på en jätte rolig konversation för vi inte har nått liv o den gick såhär:


alla barnen: varför är du flntis där nere på huvudet??

jag: för jag har fått canser medicin utskriven från doktorn så jag tappar håret men jag har inte fått nån diagnos!

barnen till föreldrarna: josefine har kanske canser men hon har inte fått nån diagnos:

föräldrarna till doktorn:

har josefine fått canser eller inte?

doktorn svarar: neejj jag såg bara att hon hade en vaxremsa i håret då jag åkte förbi i min sportbil så  jag bah say woot?

-så hon har inte canser ?

-say woot?

-men svara

-say woot?

-är du knäpp??

-say woot?

-det går juh inte att prata med dig!

-say woot?

är du ceepee?

-say woot?

jaa ni fattar vi satt så i typ en havtimme!!XD


o nejj jag e inte flintis!!XD för er knäppa barn som inte fattade det!


men nu ska vi gå o göra annsiktsmasken:P

godnatt!XD


puss o kram!    


hahah o nejj jag är inte flintskallig där nere det var bara ett skämmt vi sa så det skulle gå fort att tunna ut

Av josefine frisk - 13 augusti 2010 17:52

hejjhejj bloggen!

nu är jag hos maja eller jag har varit det länge!

vi har redan vaxat benen!

o det gjorde ganska ont!

det gjorde ondare på vissa ställen än andra (:

men nu ska hon bleka mitt hår så hejjdåå!  

puss o kram!    

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


see the world as i see it!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards