josefinefrisk

Alla inlägg den 10 augusti 2010

Av josefine frisk - 10 augusti 2010 12:55

Hejjj bloggen!

jag vaknade för ett bra tag sen men jag har legat o dragit mig till för bara 5 min sen typ >.< <33

idag ska jag inte göra så särskilt mycket:P

men ska snart gå o duscha o fixa mig :D

jag vill bara säga att jag uppskattar er som läsr bloggen men ni skulle kunna bli liiiiiiite bättre på att komentera ;)

o det var väl allt från mig just nu då :)

puss o kram!    

Av josefine frisk - 10 augusti 2010 03:20

Hejj bloggen!

tänkte bara säga att jag ska gå och lägga mig nu!!

Godnatt o sovgott!


btw kommentera vad ni tycker om bilden (:


puss o kram!    


  

Av josefine frisk - 10 augusti 2010 02:38

Du betyder så sävla mycket för mig!

jag skulle inte klara ett liv utan dig!

jag är så himla glad för att du finns för mig!

du är min absolut bästa vän!

det kommer bli så himla kul då du ska börja min klass till hösten och vi kommer vara finast/snyggast/sexigast/hetas aa du fattar vi kommer vara bäst helt enkelt!

vi ska sköta skolan bra och få bra betyg!

och vi ska obsolut inte skolka!

jag har kommit på att det kommer bli bra för mig på två sätt att du börjar i min klass!

det första är att jag kommer få gå med min absolut bästa bästis i skolan och det andra är att jag kommer jobba bättre eftsersom jag inte blir ensam om att faktiskt vilja jobba i skolan för mitt problem förut har juh varit att jag har känt mig som en så kallad "pluggis" om jag jobbade efter´som ingen annan jag har hängt med jobbade.. (:

men iaf!

vi sk aabsolut sköta skolan eftersom den är så viktig för framtiden!!

men nog om skolan!!

jag älskar dig jätte mycket o vi kommer ha så himmla roligt tsm o skaffa många nya minnen !

´best friends forever e vi det!!

men nu orkar jag inte skriva mer <33

puss o kram!  


kommentera gärna vad ni tycker om bilden?!?!???!<33


  



Av josefine frisk - 10 augusti 2010 02:10

nu sitter jag vid datorn och kollar på massa roliga klipp för jag är inte trött..XD

jag saknar majja!  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


see the world as i see it!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards